Pozycjonowanie

Dlaczego pozycjonowanie jest najlepszą promocją dla Twojej firmy?

Pozycjonowanie stanowi najlepszą formę promocji firmy w dobie internetu. Google ma w swoich rękach 94% polskiego rynku, co jest ewenementem na skalę światową. W żadnym innym kraju, wyszukiwarka nie ma takiego zasięgu.

Pozostałe wyszukiwarki i katalogi firm obecne na polskim rynku, takie jak Bing, Polska Książka Telefoniczna czy Panorama Firm mają zaledwie 6% udziałów.

Trzeba odpowiedzieć sobie na pytanie: chcesz szukać Klientów tam, gdzie jest ich 94% czy 6%? Odpowiedź jest prosta.

 

Skuteczne pozycjonowanie – warunki do spełnienia

Najważniejszym elementem jest strona internetowa. Nie powinna być dopracowana jedynie pod względem graficznym. Nie zostanie dobrze wtedy oceniona przez Google.

O wszystkich aspektach pozycjonowania opowiedzą Ci nasi doradcy. Wystarczy umówić się z nimi na spotkanie, a przedstawione zostaną rozwiązania, dzięki którym Twoja strona zyska bardzo dobrą promocję.

Dobór słów kluczowych

Dobór właściwych słów kluczowych do strony internetowej jest bardzo ważny i nie taki prosty.

Słowa kluczowe muszą zostać dobrane indywidualnie do potrzeb danej witryny. Najczęściej bywa tak, że opłaca się promować kilka idealnie dobranych słów kluczowych niż jedno ogólne. Takie rozwiązanie sprawdza się, gdy chcemy prowadzić sprzedaż internetową. Mimo, że kilka sprecyzowanych słów kluczowych zapewni Ci mniej wejść na stronę, to w 95% przypadków zakończą się one zakupem. Odwrotnie niż gdyby sklep był promowany przez jedno, ogólne słowo kluczowe.

Oczywiście, sprecyzowane frazy kluczowe nie zawsze się sprazwdzają. Ogólne słowa kluczowe zapewniają większą ilość wejść na stronę. Efektywnie pozycjonowana ogólna fraza zapewni twojej firmie prestiż, ponieważ zagwarantuje wysoką pozycję wśród innych firm w branży.

Kolejnym aspektem, na jaki należy zwrócić uwagę przy doborze słów kluczowych jest zasięg terytorialny, na jakim firma prowadzi działalność lub sprzedaje towary. Ma to spore znaczenie, szczególnie jeżeli Klient będzie chciał np. osobiście obejrzeć lub sprawdzić towar przed zakupem.

Nasi specjaliści doradzą, jakie słowa kluczowe będą odpowiednie dla Twojej strony internetowej. Słowa kluczowe zostaną dobrane przy pomocy specjalistycznych narzędzi, które określą dokładnie, które frazy przyciągną do Twojej strony największą liczbę Klientów. Umów się na spotkanie z naszymi doradcami, którzy sprawią, że wreszcie zaczniesz zarabiać na swojej stronie internetowej.

 

Optymalizacja strony internetowej

Jeżeli posiadasz własną stronę internetową, pierwszym krokiem jest dokonanie oceny pod kątem wyszukiwarki Google.

Zadaniem pozycjonera będzie jej zoptymalizowanie, przy wykorzystaniu metod dostosowanych do jej budowy i struktury. Pozwoli to stworzyć środowisko przyjazne i atrakcyjne dla Google.

Optymalizacja bardzo często wymaga dopisania wielu nowych treści na daną witrynę lub stworzenia całkiem nowych artykułów. Bardzo ważne i czasem nieodzowne jest, abyś był zaangażowany w cały proces.

Pomożemy Ci stworzyć profesjonalny opis strony internetowej, który będzie atrakcyjny zarówno dla Klientów, jak i wyszukiwarki Google.

Najprościej mówiąc – optymalizacja jest procesem przygotowującym Twoją stronę do pozycjonowania. Im lepiej optymalizacja zostanie wykonana, tym pozycjonowanie można będzie wykonać szybciej i łatwiej. Pamiętaj, że skuteczna promocja Twojej strony jest możliwa tylko wtedy, gdy optymalizacja zostanie zrobiona właściwie.

Sam możesz sprawdzić, czy Twoja strona internetowa została właściwie zoptymalizowana. Wystarczy skorzystać z bezpłatnego audytu strony internetowej.